نیما موزیک | بلاگ

نیما موزیک

ساخت وبلاگ
ثبت نام کارگزاری بورس

آموزش گام به گام ثبت نام در بورس اوراق بهادار:

بورس اوراق بهادار، یکی از فعال‌ترین بازارهای مالی حال حاضر است که سرمایه گذاری در آن به همراه مهارتی کافی می‌تواند بازده بسیاری برایتان به همراه داشته باشد؛ اما در حال حاضر برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و انجام معامله در آن مانند گذشته دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تالار بورس نیست و شما با در اختیار داشتن اینترنت و لپ تاب یا گوشی همراه قادر خواهید بود به‌راحتی سهام موردنظر خود را خرید و فروش کنید. ما در این مقاله سعی داریم برای ثبت نام کارگزاری بورس اوراق بهادار و شروع معاملاتتان، شما را مرحله به مرحله راهنمایی کنیم، اما قبل از هر چیز، مراحلی که باید به‌صورت کلی طی شوند عبارت‌اند از:

  • دریافت کد بورسی
  • ثبت نام در سایت سجام
  • شروع معاملات

برای سرمایه گذاری در بورس، چه به‌صورت یک شخص حقیقی و چه به‌صورت حقوقی، در ابتدا نیاز به یک کارگزار رسمی و مورد تائید سازمان بورس اوراق بهادار دارید تا “کد بورسی یا همان کد معاملاتی” خود را از آن دریافت کنید. این کد برای هر شخص منحصر به فرد است و درواقع شناسه‌ی او در بازار بورس به‌حساب می‌آید که از تعدادی حرف و عدد تشکیل شده است. کد بورسی یکی از الزامات ورود به بورس اوراق بهادار و خرید و فروش در بازار سرمایه است. چه افراد حقیقی و چه افراد حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس از طریق این کد شناسایی می‌شوند. نحوه‌ی ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی در بیشتر کارگزاری‌ها در شهرهای مختلف، به‌صورت حضوری از طریق شعب کارگزاری انجام می‌شود اما در حال حاضر برخی از کارگزاری‌ها خدمات خود را به‌صورت آنلاین هم ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به‌صورت غیرحضوری کد بورسی خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که صدور و دریافت کد معاملاتی رایگان است.

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقیقی:

  • اصل و کپی شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)
  • اصل و کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقیقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقیقی در بورس کالای ایران
  • شماره حساب بانکی و شماره شبای آن
  • آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین حداقل مدرک دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است)

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقوقی:

  • کپی آگهی رسمی تاسیس شرکت
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی تغییرات
  • کپی اساسنامه شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به‌صورت کامل
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی در خصوص اعضای هیات مدیره و دارندگان امضای مجاز
  • کپی صورت‌های مالی که به تایید حسابرس قانونی رسیده باشد
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقوقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقوقی در بورس کالای ایران

پس از آنکه از طریق شرکت‌های کارگزاری برای دریافت کد بورسی خود اقدام کردید، کارگزاری‌ها مدارک و فرم‌های مرتبط را برای صدور کد بورسی به سازمان بورس ارائه می‌دهند و کد بورسی شما معمولا بعد از سه روز کاری صادر می‌شود که با آن می‌توانید خرید و فروش سهام خود را انجام دهید. پس از ثبت نام در کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی، اکنون باید در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) ثبت نام کنید، اطلاعات خود را ثبت کنید و کد رهگیری ۱۰ رقمی خود را دریافت نمایید. این سامانه درواقع مرجع اصلی داده‌ها و اطلاعات سرمایه ‌گذاران در بازار بورس است. سجام متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است که زیر نظر سازمان بورس برای ایجاد سامانه‌ای یکپارچه و فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به سرمایه‌ گذاران ایجاد شده است.

نیما موزیک...
ما را در سایت نیما موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 134 تاريخ : 29 مهر 1398 ساعت: 7:16

فروشگاه اینترنتی شیک فام

فروشگاه اینترنتی شیک فام

 

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین  مثل ASOS می باشد کهفعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فامعلاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری رابرای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

 

درباره شیک فام

حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

 

به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن، لوازم آرایشگاهی ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

 

مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

 

تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

 

دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

 

ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

 

روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

 

عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

شیک فام راز زیبایی تو

منبع : peyghamesoroosh  و computerai

نیما موزیک...
ما را در سایت نیما موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 105 تاريخ : 3 مهر 1398 ساعت: 0:13

بهترین ادکلن های اماراتی قیمت مناسب

بهترین ادکلن های اماراتی قیمت مناسب

ادکلن مردانه امپر مدل Memories

ادکلن مموریسدارای بوی تلخ و تندی می باشد. به همین دلیل جذبه و جدیت خاصی را برای آقایان به ارمغان می آورد. بسته بندی این عطر هم بسیار شکیل و زیباست. عطر مموریز  درب بطری این عطر با رنگ نقره ای زیبایی که دارد بر روی شیشه خود نمایی می کند و به صورت آهنربا عمل می کند. یعنی این که تا به بطری عطر نزدیک می شود بلافاصله به آن می چسبد. مایع درون شیشه طلایی رنگ و شفاف است که دارای ماندگاری خوبی می باشد.این ادکلن مردانه خوشبو برای تمام فصول سال قابل استفاده است. و در صورت استفاده از این عطر، انرژی مثبت و شادی وافر سراسر وجود شما را فرار می گیرد.در صورتی که قصد خرید ادکلن مردانه با بوی خوب و ماندگاری بالا را دارید، ادکلن مموریز (Memories ) گزینه بسیار خوبی می باشد. فروشگاه شیک فام خرید شما را ضمانت می کند؛ چرا که کلیه ادکلن های ما ارجینال می باشند. با توجه به این که این عطر مردانه بوی تلخ و تندی دارد و دارای ماندگاری قابل‌ قبول و بالایی می باشد مطمئنا برای شما بسیار شیرین و رضایت بخش خواهد بود.

 

ادکلن مردانه ژک ساف مدل Gladiator

ادکلن ژک ساف Gladiator مناسب برای پاییز، زمستان و بهار است. نوع راحیه این عطر دل‌فریب شیرین، گرم، خوراکی، گل و طبیعت است.

با استشمام اولیه این ادکلن بوی لیمو و نارنج به مشام فرد می‌رسد. پس از مدتی بوی خوش گیاه موگه و گل یاسمین به مشام رسیده و در پایان رایحه علف وتیور، چوب صندل و گیاه پاتچولی را حس خواهید کرد.

ماندگاری خیلی خوب این ادکلن موجب شده است برای روزهای پرمشغله و یا میهمانی‌های شب طولانی بسیار مناسب باشد.

نوع رایحه:شیرین گرم

ساختار رایحه:مرکبات میوه گیاهان معطر چوب

قیمت ادکلن گلادیاتور : 180 هزار تومان

ادکلن زنانه ژک ساف مدل Black Jasmine حجم 100 میلی لیتر

مشخصات فنی ادکلن بلک جاسمین

  • کشور سازنده :ایران
  • برند :ژک ساف Jacsaf
  • مناسب برای فصل :بهار پاییز
  • نوع :ادوپرفیوم (Eau de Parfum)
  • سال ساخت :2015
  • شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه :میوه، وانیل، چوب، گیاهان معطر، گل
  • نت اولیه :شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
  • نت میانی :گل یاسمین و وانیل     
  • نت پایانی :چوب صندل، عنبر و گیاه پاتچولی
  •  

عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل FF حجم 22 میلی لیتر

مشخصات فنی ادکلن ff

کشور سازنده :ایران

برند :ژک ساف Jacsaf

جنسیت :  مردانه   

مناسب برای فصل :بهار تابستان

نوع :ادوپرفیوم (Eau de Parfum)    

نوع رایحه : خنک تلخ تند

منبع:

http://www.emperperfumes.com

نیما موزیک...
ما را در سایت نیما موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 122 تاريخ : 9 مهر 1398 ساعت: 17:57

معتبرترین وبسایت خرید و فروش پرفکت مانی

معرفی یکی از معتبر ترین وبسایت های خرید و فروش پرفکت مانی

 

امروزه و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که ارزهای دیجیتال در جهان کرده اند به نظر میرسد که انسان باید بپذیرد که ارزهای دیجیتال آینده پولی آنها را خواهد ساخت و لاجرم باید به سمت خرید و فروش با ارزهای دیجیتال و از طریق اینترنت داشت. این پول های نامرئی مزیت های فراوانی دارند که باعث شده تا بسیاری از کارشناسان ظهور آنها را در بازار کالا و بورس خیلی نزدیک ببینند.

ما در صرافی آنلاین سام و تحت عنوان تجاری سام اکسچنجر با نگاه ویژه ای که به ارزهای دیجیتال داشته ایم فعالیت های خود را در ضمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنین خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال را با سرعت،دقت،اطمینان،اعتبار بالایی برای مشتریان خود مدیریت و برنامه ریزی می کرده ایم.

صرافی آنلاین سام اکسچنجر با ارائه بهترین خدمات در زمینه ارزهای دیجیتال به بهترین شکل در خدمت کاربران ایرانی بوده است و به یکی از محبوب ترین برندها در این زمینه تبدیل شده است. ابزار خرید و فروش ارز دیجیتال ما کاملا اتوماتیک و آنی بوده و هیچگونه دخالتی در آن نمی شود تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ،خدمات بدون کارمزد،امنیت خرید و فروش مواردی است که هر روز با بالاترین استانداردها در حال انجام است.

از جمله منحصربفردترین سیستم­های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانی است که ما در سام اکسچنجر از آنها برای انجام معاملات و انتقالات استفاده می کنیم.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که به دلیل سادگی و کارایی بالایی که دارد از محبوبیت خوبی در بین کاربران جهان برخوردار شده است. جالب است بدانید که تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات این شرکت محروم نکرده است و در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط بهخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

از مزیت های این سامانه این است که اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند کمک شایانی می کند، و در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد.

شما در سام اکسچنجر، می توانید با امنیت بالا و بدون هیچ مشکلی به خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی بپردازید.پیوستن به سام اکسچنجر کار سختی نیست و شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، در وب سایت سام اکسچنجر وارد شوید و با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا e-Voucher در حقیقت نوعی کارت شارژ پرفکت مانی است که به مبلغ مشخصی اعتبار داشته و پس از پایان اعتبار، دیگر قابلیت شارژ مجدد را ندارد. این کارت های شارژ توسط دارندگان حساب پرفکت مانی قابل ایجاد هستند اما برای کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند نیز قابلیت استفاده را دارند. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

بستر امن برای خرید و فروش پرفکت مانی

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانی به مشتریان ارائه می شود. ما در وبسایت سام اکسچنجر برای اینکه شما درگیر دردسرهای خرید وچر پرفکت مانیو پرفکت مانی بپردازیم نشوید با قیمت ارزان ووچر و پرفکت مانی ارائه می شود.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی ، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند

نیما موزیک...
ما را در سایت نیما موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 106 تاريخ : 2 مهر 1398 ساعت: 21:44